Dostawa zamówień

Zamówiony towar dostarczany jest za pośrednictwem zewnętrznej firmy kurierskiej.

  1. Koszt dostawy uzależniony jest od wartości zamówienia oraz sposobu płatności.
  2. Sklep internetowy www.sklep-opakowania.pl umożliwia płatność przelewem lub za pobraniem.
  3. W celu otrzymania faktury VAT na etapie składania zamówienia należy podać dane do faktury wypełniając pola: Firma, Imię, Nazwisko, Adres, NIP. Opcjonalnie można też podać dane do faktury w polu "komentarz do zamówienia".
  4. Osoby, które chcą otrzymać fakturę imienną zobowiązane są dopisać tę informację w polu "komentarz do zamówienia". Jeśli taka prośba nie zostanie wysłana, to wówczas wystawiony zostanie paragon.
  5. Koszt dostawy towaru zamówionego przy przedpłacie na konto wynosi 18,50 zł dla zamówień powyżej 100 zł lub 23,49 zł dla zamówień poniżej 100 zł. Przy wyborze płatności przy odbiorze koszt dostawy to 23,49 zł dla zamówień powyżej 100 zł lub 28,50 zł dla zamówień poniżej 100 zł. Dotyczy dostawy na terenie Polski.
  6. Zamówienia powyżej 300 zł wysyłane są bezpłatnie.
  7. Przedstawione powyżej koszty wysyłki dotyczą wyłącznie przesyłek krajowych na terenie Polski. Nie realizujemy przesyłek poza granice Polski.
  8. Możliwy jest odbiór osobisty w siedzibie firmy w Jaśle, przy ul Niegłowickiej 1E.
  9. W tytule przelewu należy podać numer zamówienia, nazwisko i adres zamawiającego.
  10. Koszty dostawy mogą się zmienić w przypadku wprowadzenia zmian cen przez firmę kurierską lub w przypadku gdy zamówienie ma niestandardowe wymiary lub wagę.
  11. Zamówienia wysyłane są w ciągu 3-7 dni roboczych.
  12. Dostawa pod wskazany przez odbiorcę adres odbywa się za pośrednictwem pracownika firmy kurierskiej. W przypadku, gdy pracownik nie zastanie odbiorcy będzie próbował skontaktować się telefonicznie.
  13. W przypadku, gdy przesyłka wygląda na uszkodzoną lub nosi ślady próby otwarcia należy w obecności pracownika firmy kurierskiej sporządzić protokół szkody, który musi być potwierdzony podpisem zamawiającego i kuriera. Przesyłki w takim wypadku nie należy odbierać.
  14. Przesyłki pobraniowe nieodebrane przez Klienta są odsyłane odpłatnie przez kuriera na adres nadawcy. W takim przypadku Firma wystąpi z roszczeniem wobec składającego zamówienie o zwrot kosztów wysyłki, kosztów zwrotu i kosztów administracyjnych.
  15. Jeśli płatność za złożone przez Klienta zamówienie nie zostanie dokonania i zaksięgowana na rachunku bankowym Sklepu w ciągu 14 dni od dnia złożenia zamówienia, Sklep ma możliwość anulowania złożonego przez Klienta zamówienia.

Śledź nas na Facebooku